Perus aihe valinta. Potterit. Herättää varmasti paljon keskustelua, kielteisiä sekä positiivisiä. Mikä niissä viehättää? Ei välttämättä mikään. Kun niistä tuli vähän suositumpia, moni alkoi lukea niitä ja huomasi niiden olevan ihan jees. Kun Potterit sitten herättivät paljon keskuteluja ja tuli fanikamaa ja leffoja niin suosio vain lisääntyi. Itse en halua ajatella noin, Pottereissa on jotain maagista, jotain joka vetää puoleensa kerta toisensa jälkeen.

Ah, kuinka monta kertaa olenkaan lukenut nuo. Kutosen tosin vain kaksi kertaa ja seiskan kerran, mutta nuo muut. Tälläkin hetkellä luen ykköstä. Turhauttavaa, kun niihin jää koukkuun ja kuitenkin kirjoissa koko ajan tietää, mitä seuraavaksi tapahtuu. Olisi mahtavaa, jos kirjoja ilmestyisi esim. kymmenen vuoden päästä lisää. Suosio olisi ehkä silloin jo laantunut, tai sitten ei, mutta nousisi taas aivan varmasti kirjan ilmestyttyä. Haluaisin uskoa, että kirjoja ilmestyy vielä, mutta entä jos ei ilmesty?

Fanien kirjoittamia fanfictioita on ihan kiva lukea. Mutta se ei ole todellisuutta, ja usein niissä paritetaan mitä ihmeellisimpiä pareja. Kuten nyt esimerkiksi Draco ja Ginny. Söpöä, mutta aika epäuskottavaa. Haluan lukea jotain todellista, mieluiten Rowlingin säveltämää. Voisin ehkä itsekin kirjoittaa fanfictioita, parittaisin aivan varmasti Ginnyn ja Dumbledoren. Se oli vitsi. Asiaa voisi harkita.